Ruslar "Qarabağ"la bağlı səhvlərini düzəltdilər

03.09.2018 | 2901 dəfə oxunub

Ruiyanın "Russia Today" telekanalı Azərbaycanla bağlı səhvini düzəldib. Stadium.Az xəbər verir ki, Avropa Liqasının püşkatmasının nəticələri ilə bağlı hazırladığı xəbərdə  “Qarabağ”ı Ermənistan klubu kimi təqdim edən telekanalın saytı səhvini aradan qaldırıb.

Artıq “Qarabağ” Azərbaycan klubu kimi göstərilib. Sözügedən kanala erməni əsilli Marqarita Simonyan rəhbərlik edir.



Şərh yazılmayıb
ŞƏRH YAZ
Adınız *  
E-mail    
Təhlükəsizlik kodu    
Kodu daxil edin *  



Çox oxunan xəbərlər
Son xəbərlər

18.06.2019

17.06.2019

14:41  Günün oyunlarına necə baxaq? - TV AFİŞA

16.06.2019

12:38  Argentina - Kolumbiya 0:2 VİDEO

00:57  Braziliya - Boliviya 3:0 VİDEO

15.06.2019

14.06.2019

13.06.2019

   
  O Q H M T-f X
1. Neftçi 26 16 7 3 59-19 60  
2. Qarabağ 26 18 6 2 47-22 55  
3. Səbail 26 12 5 9 33-29 41  
4. Qəbələ 26 9 9 8 30-29 36  
5. Sabah 26 7 6 13 20-37 27  
6. Zirə 26 6 7 13 24-39 25  
7. Sumqayıt 26 6 5 15 22-42 23  
8. Keşlə 26 5 5 16 24-41 20  
11.11Sumqayıt ---Keşlə
11.11Qəbələ ---Qarabağ
10.11Səbail ---Sabah
10.11Neftçi ---Zirə
24.11Qarabağ -Sabah
24.11Keşlə -Qəbələ
25.11Zirə -Sumqayıt
25.11Səbail -Neftçi